יום שני, 5 במרץ 2018

גיטנג'לי, מאת רבינדרנת טאגור, 43

יש לך פגישה אי שם בלילה הסור הזה
הו רעי הקרוב
Image result for TAGOREיש לך פגישה אי שם בלילה הסור הזה
הו רעי הקרוב

הרקיע מילל כמיואש
אין כל שינה בעיני
הרקיע מילל כמיואש
אין כל שינה בעיני
בפתיחת הדלת, יקירי
אני מביט החוצה שוב ושוב
הו רעי הקרוב
איני יכול לראות דבר בחוץ
אני תוהה היכן אתה פוסע
איני יכול לראות דבר בחוץ
אני תוהה היכן אתה פוסע

מעבר לנהר הרחוק אי שם
על שפת יער העבות אי שם
מעבר לנהר הרחוק אי שם
על שפת יער העבות אי שם
באפילה עמוקה אי שם
אתה מוצא את דרכך
הו רעי הקרוב
יש לך פגישה אי שם בלילה הסור הזה
הו רעי הקרוב


(23)
האם אתה בדרכים בלילה הסוער הזה, במסע האהבה שלך, חברי? השמיים נאנחים כאחד שוויתר. הלילה לא אשן. שוב ושוב אני פותח את הדלת ומביא אל האפלה, חברי!
איני יכול לראות דבר לפני. אני תוהה היכן שוכן שבילך!
ליד איזה חוף אפל של נהר שחור כדיו, ליד איזה קצה מרוחק של היער הזועף, דרך איזה מעמקים מבוכיים של קדרות אתה פוסע במסלולך לבוא אלי, חברי?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה