יום חמישי, 27 בפברואר 2020

אמרתי לה

אָמַרְתִּי לָהּ שֶׁיֵּשׁ לִי אַהֲבָה
שֶׁיֵּשׁ לִי אִשָּׁה מְאֻשֶּׁרֶת
וּבָנוֹת מְנֻמָּסוֹת וּשְׂמָחוֹת.
שֶׁאֲנִי חַי בְּלִמּוּד וְתַרְבּוּת
קוֹרֵא וְכוֹתֵב כָּל יוֹם
וְעוֹזֵר לְמִי שֶׁצָּרִיךְ אוֹ רוֹצֶה אֶת עָזַרְתִּי.
אָמַרְתִּי לָהּ שֶׁאֲנִי דּוֹאֵג לִזְקֵנַי
וּלְבֵיתִי וְלִקְהִלָּתִי וּלְאַרְצִי
וְשֶׁבְּכָל יוֹם אֲנִי שׁוֹאֵל כֵּיצַד
אוּכַל לַעֲשׂוֹת טוֹב בָּעוֹלָם.
אֲבָל הִיא רַק חִיְּכָה וְאָמְרָה
שֶׁדְּבָרִים כָּאֵלֶּה
לֹא מְעַנְיְנִים אֶת הַבַּנְק.

תגובה 1:

  1. כל מי שקורא את העדות הזו היום צריך לחגוג איתי ועם משפחתי כי הכל התחיל כבדיחה עבור כמה אנשים שאמרו שזה בלתי אפשרי. שמי אהה ואני מישראל. אבל אני עובר לשיקגו בארה"ב עם אשתי. אני נשוי באושר עם שני ילדים ואישה מקסימה. משהו נורא קרה למשפחתי כשאיבדתי את עבודתי ואשתי עזבה את הבית כי לא יכולתי לדאוג לעצמי ולצרכים של משפחתי. שלה ושל הילדים שלי באותו רגע. אף אישה לא תומכת בי לטפל בילדים. אני מנסה לשלוח הודעת מבחן לאשתי אבל היא מונעת ממני לדבר איתה אני מנסה לדבר עם החברה והמשפחה שלה אבל עדיין יודעת שאפשר לעזור לי והגשתי בקשה מאוחר יותר כל כך הרבה חברים אבל עדיין הם לא התקשרו אליי, עד שיגיע יום נאמן שלא אשכח בחיים שלי. כשפגשתי חבר ותיק שלי שהסביר לי את כל הקשיים שלי והוא סיפר לי על איש גדול שעזר לו להשיג עבודה טובה בקוקה קולה והוא אמר לי שהוא אשף קסמים אבל אני אדם שלא מאמין באיות אבל החלטתי לנסות את זה ודראלבה הנחה אותי והראה לי מה לעשות בשבעת הימים האלה של ארוחות. אני ממלא אחר כל ההוראות ועושה טוב מה שהוא ביקש ממני. דראלבה דאג שהכל יעבור כשורה ואשתי תראה אותי שוב לאחר עבודה נפלאה של דראלבה. אשתי התקשרה אליי עם מספר לא ידוע והתנצלה והיא אמרה לי שהיא ממש מתגעגעת אליי ואל הילדים שלנו ואשתי חוזרים הביתה. ואחרי יומיים התקשר אלי חבר ששלח לי מכתב הוקרה, עכשיו אני המנהל של פרגון בארה"ב. אני מייעץ לך אם יש לך בעיות שלח הודעה למייל הזה: dralaba3000@gmail.com או WhatsApp אותו בטלפון +1(425) 477-2744 ותקבל את התוצאה הטובה ביותר. קח דברים כמובן מאליו וזה ייקח ממך. אני מאחל לך את הטוב ביותר.

    השבמחק