יום שישי, 6 ביוני 2014

פנייה לקוראים

יוני.
היום לפני שנתיים החלטתי שהגיע הזמן להפסיק לכתוב רשימות לספרים ולהתחיל לכתוב ספרים. כמנגנון נגד לעצלותי הטבעית, הקמתי אתר שבו אתחייב בפני קוראים נעלמים שאסיים את ספריי. 
קראתי לו "אופוס 31" - 'אופוס' כי זו המילה הלטינית לפרסום, ו'31' כי הייתי בן 30 כשהתחלתי ו'אופוס 30' היה תפוס.
למי ששאל, הייתי מסביר ש'אופוס 31' זו הסונטה של בyהובן שנקראת "הסופה". 
והנה, עשרה ספרים כבר פורסמו באתר:

שני ספרי שירה ("היום היה יום טוב, כתבתי", ו"שירת זעמי המתוק"),
נובלה סוריאליסטית אחת ("החיים ביחד"),
קובץ סיפורי מדע בדיוני ("סיפורים מהצד השלישי של המטבע"),
שלושה ספרי מחקר (יצירה פילוסופית בשם "אל מול שפות התהום", מחקר היסטורי בשם "העיר" ומחקר תרבותי-ספרותי בשם "הגיבורים החדשים).
קובץ אגדות לילדים בשם "אגדות אמתיות" 
ורומן אחד שעוד לא הושלם בשם 'מון בלאן'. 
היום אני מתחיל להרשות לעצמי להיות גאה במה שהיה ונרגש לקראת מה שעתיד לבוא. 
היום אני מרגיש שאני יכול אפילו לפנות אליכם, חבריי, קוראיי, בבקשה - שתפו את הפוסט הזה, הקדימו במה שנראה לכם נכון, ואולי איפה שהוא בין חבריכם, יושב קורא שיוכל גם הוא להנות מפירותיי. 
שבת שלום. 
תום.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה