יום ראשון, 25 בנובמבר 2012

קופסת התהילה - פורטיסהד

היום בחרתי להעלות הקלטה של שיר מתוך ההופעה שלי באירוע 'בית ריק 2'.
זה לא שאני לא עובד על דברים חדשים, פשוט אחרי שבוע של עבודה לא יצא משהו ששווה להשמיע לכם...
באשר לקליפ... אני חושב שהוא מועמד ראוי לקליפ הכי גרוע שעשיתי למרות שעד עכשיו התחרות קשה.
קופסת התהילה
כבר נמאס לי לשחק
לשחק בחץ וקשת
אני רוצה למסור ליבי
להשאיר את המשחק לילדים
כי אני כבר יותר מדי זמן פתיין

רק
תני לי סיבה לאהוב אותך
תני לי סיבה להיות גבר

מעכשיו ללא שינוי
כולנו מסתכלים על תמונה אחרת
אבל מהזווית שלי
אלפי פרחים ייפרחו
רק זוזי ותני לי מקום


תני לי סיבה לאהוב אותך
תני לי סיבה להיות גבר
אני רק רוצה להיות גבר
וזה כל מה שאני

רק אל תפסיקי להיות אישה
תזרקי מבט לבחוץ אם את רוצה
תני לי טיפה עדינות
אז מה אם את בוכה
כי זאת היא הראשית של הנצח שלנו

אז יאללה תזוזי
כי זה כל מה שאני


כבר נמאס לי לשחק
לשחק בחץ וקשת
אני רוצה למסור ליבי
להשאיר את המשחק לילדים
כי אני כבר יותר מדי זמן פתיין

רק
תני לי סיבה לאהוב אותך
תני לי סיבה להיות גבר


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה