יום שלישי, 26 במרץ 2013

פנייה לקוראים

זהו. עברנו את החורף. זו ללא ספק הייתה תקופה קשה בבלוג הזה, בין השאר משום שהתחייבתי לכתוב יותר מדי. הרבה יותר מדי. אבל שרדנו את זה ועכשיו אנחנו נכנסים לעונת האביב.
העונה הזו תהייה שונה מכל העונות הקודמות בכך שהתכנים שיועלו אליה יתחלפו משבוע לשבוע. המטרה הבסיסית של העונה הזו היא לסיים את שני הספרים "אל מול שפות התהום", ו"העיר", ובאשר לשאר; אגדות אמיתיות, שירה, מבקר בתרבות, סיפורים קצרים, תרגומים ומוסיקה - אלה יעלו באופן אקלקטי, בהתאם להחלטותיה השרירותיות של המוזה. 
הגיע הזמן גם שאספר לכם מה בדיוק קורה פה ב"אופוס 31" וזאת משום שאני רוצה את עזרתכם. בסוף העונה הזו אני מתכוון לערוך מתוך היצירות בבלוג מספר ספרים: הספר "אל מול שפות התהום" ויצירה "העיר" יעמדו בפני עצמן, כמו גם אסופה ראשונה של "אגדות אמיתיות" ולשלושת אלה תצטרף אסופה שתיקרא "אופוס 01" שתכיל סיפורים קצרים, שירים, תרגומים ואת היצירה "החיים ביחד". (אני עדיין לא בטוח אבל אולי "העיר" תוכנס לתוך האסופה הזו. את כל כתבי העט הערוכים האלה אשלח להוצאות השונות בארץ במטרה להביא אותם לפרסום.
כאן אתם נכנסים לתמונה: אני אשמח אם, כאשר אתם קוראים שיר או סיפור קצר, או כל שטות שמצאתי לנכון לכתוב, תכתבו לי בהערות האם נראה לכם שזה צריך להיכנס אל הספר או לא. אין פה מקום לרחמים או חמלה, פשוט אני רוצה לדעת אילו יצירות אתם מוצאים כחלשות יותר ואילו נראות לכם ראויות לפרסום.
עוד הערה בהקשר הזה: אני בדרך כלל כותב במהירות, מבלי להביט במסך. אחת כמה וכמה בעונה כמו החורף, בה כתבתי בכל יום כמות גדולה של טקסט. בעקבות זאת, אני לפעמים לא שם לב אם איזו אות השתחלה לה למקום לא שלה, או איזו מילה החליטה להיבלע באחיותיה. שגיאות כתיב שכאלה, בעוד שהן מביאות עימן מידה של מבוכה, יכולות להיות מתוקנות בשנייה, אם רק מי מכם הקוראים יוכל לזרוק לי הערה בנושא כדי שאדע שישנו צורך בתיקון.
חג שמח ואביב נפלא!

3 תגובות:

  1. הוּ הא
    מי זה בא
    שר המלחמה הבא...

    אין כמו כתיבה ביקורתית בימינו. עוקצנות שמביאה לנחת רוח. אינה משנה הרבה במציאות, אך נותנת השראה לחלומות.
    חג שמח!

    השבמחק