יום ראשון, 31 באוגוסט 2014

גיטנג'לי, מאת רבינדרנת טאגור, 1



גיטנג'לי
שירי מנחה
מאת

רבינדרנת טאגור


1.
אני אוהב להסתכל על הדרך
אני אוהב להסתכל על הדרך
קרני חמה וצללים משחקים,
            גשם בא
                        והאביב
אני אוהב להסתכל על הדרך
אני אוהב להסתכל על הדרך

אנשים חולפים משם לפה
            עם חדשות
אנשים חולפים משם לפה
            עם חדשות
אני שמח לחיות במחשבותיי
כשהרוח מקררת,
                מקררת אותי בּרכות
אני אוהב להסתכל על הדרך
אני אוהב להסתכל על הדרך

כל היום בעיניים פקוחות לרווחה
            אשב אל דלתי לבד
אם יבוא הזמן שבו את תהי לפתע פה,
            אראה אותך
כל היום בעיניים פקוחות לרווחה
            אשב אל דלתי לבד
אם יבוא הזמן שבו את תהי לפתע פה,
            אראה אותך

בינתיים, לפעמים,
   אצחק ואשיר לתוכי
בינתיים, לפעמים,
   אצחק ואשיר לתוכי
בעוד ריח יחלוף עם הרוח,
   יחלוף על פני
ברכות
אני אוהב להסתכל על הדרך
אני אוהב להסתכל על הדרך
קרני חמה וצללים משחקים,
            גשם בא
                        והאביב
אני אוהב להסתכל על הדרך
אני אוהב להסתכל על הדרך

זה התענוג שלי, כך להמתין ולהביט על הכביש הצדי היכן שצללים רודפים אור והגשם בא עם קצו של הקיץ.
שליחים, עם ידיעות מרקיעים לא ידועים, מקבלים את פני ומריצים את הדרך הלאה. לבי עולץ בפנים ונשימתה של הרוח החולפת מתוקה לי.
מבוקר עד ערב אני יושב כאן אל מול דלתי ואני יודע שהרגע השמח יגיע לפתע כשלפתע לבטח אראה.

            בינתיים אני מחייך ושר לבד. בינתיים האוויר מתמלא בבשמי הבטחה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה