יום שני, 26 בפברואר 2018

גיטנג'לי, מאת רבינדרנת טאגור, 41

41
הרווחתי את שחרורי, חברים יקרים,
תנו לי את עזיבתי
אני קד לכולכם בהולכי
הרווחתי את שחרורי, חברים יקרים,
תנו לי את עזיבתי
אני קד לכולכם בהולכי

Related imageהשבתי את המפתחות לביתי
אין לי עוד בו נחלה
השבתי את המפתחות לביתי
אין לי עוד בו נחלה
אבקש אתכם היום לדרוש בשלומי
אני קד לכולכם בהולכי

ימים רבים הייתי שכנכם
לקחתי מכם יותר משנתתי
ימים רבים הייתי שכנכם
לקחתי מכם יותר משנתתי

הלילה סב עתה לשחר
נורות הרחוב כבר כבו
הלילה סב עתה לשחר
נורות הרחוב כבר כבו
אני קד לכולכם בהולכי
הרווחתי את שחרורי, חברים יקרים,
תנו לי את עזיבתי
אני קד לכולכם בהולכי

(93)
עזיבתי התקבלה. אמרו לי שלום, אחי! אני קד לכולכם והולך לדרכי.
כאן אני מחזיר את מפתחות דלתי – ואני מוותר על כל זכות למשכני. אני רק מבקש למילים אחרונות של חיבה מכם. 
היינו שכנים זמן רב, אך קיבלתי מכם יותר משאוכל לתת. עתה היום זורח והנורה שהאירה את פינתי האפילה כבתה. הזימון הגיע ואני מוכן למסע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה