יום שני, 15 בספטמבר 2014

גיטנג'לי, מאת רבינדרנת טאגור, 13

אני כאן רק בשביל לשיר את שיריך
תן לי מקום קטן בחצרך
   לעשות כן
אני כאן רק בשביל לשיר את שיריך

אינני מתאים לכל עבודה אחרת בעולמך,
  אדוני, אינני מתאים
אינני מתאים לכל עבודה אחרת בעולמך,
  אדוני, אינני מתאים
נעימות רק נוקשות בנשמתי הנוקשה
אני כאן רק בשביל לשיר את שיריך

כאשר הלל לך גואה במקדש הדומם
   של הלילה
צווה עלי לשיר, הו מלכי
כאשר הלל לך גואה במקדש הדומם
   של הלילה
צווה עלי לשיר, הו מלכי

כשהויינה עוטפת בנעימה זהובה
   את הרקיע עם שחר
כשהויינה עוטפת בנעימה זהובה
   את הרקיע עם שחר
הענק לי את הכבוד לא להישאר נפרד
אני כאן רק בשביל לשיר את שיריך
תן לי מקום קטן בחצרך
   לעשות כן
אני כאן רק בשביל לשיר את שיריך


(15)
אני כאן לשיר לך שירים. בהיכלך יש לי כיסא בפינה. בעולמך אין לי כל עבודה, חיי חסרי הערך יכולים רק לפרוץ במנגינות ללא תכלית.
  כשמכה השעה לסגיתך השקטה במקדש האפל של חצות, צווה עלי, מלכי, לעמוד לפניך ולשיר. כשבאוויר הבוקר הנבל הזהוב מכוון, זכני בכבוד, אדוני, בבקשת נוכחותי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה