יום שישי, 19 בספטמבר 2014

גיטנג'לי, מאת רבינדרנת טאגור, 14

מתי תבוא למיזוג שלך עימי?
   האם ירח וחמה עוד ישמרוך,
       נחבא אי-שם?
מתי תבוא למיזוג שלך עימי?

פעמים כה רבות בבוקר וערב
     צעדיך תופפו
פעמים כה רבות בבוקר וערב
     צעדיך תופפו-
שיירות סודיות בתוך ליבי
     שיגרו קריאה
מתי תבוא למיזוג שלך עימי?

הו עובר אורח, ריגוש בכל עבר
   מקנה לי רעידות ענוגות
הו עובר אורח, ריגוש בכל עבר
   מקנה לי רעידות ענוגות

אני מרגיש היום שזמני הגיע
    ועבודתי אזלה
אני מרגיש היום שזמני הגיע
    ועבודתי אזלה-
דומה שהרוח, מלך כביר,
   מביא את ניחוחותיך
מתי תבוא למיזוג שלך עימי?
   האם ירח וחמה עוד ישמרוך,
       נחבא אי-שם?
מתי תבוא למיזוג שלך עימי?

(46)
אינני יודע מאיזה זמן קדום אתה קרב לפגישתך עימי. השמשות והכוכבים לא יוכלו להסתירך מפני לנצח. בבקרים וערבים רבים נשמעו והשליח שלך צעד אל תוך לבי וקרא לי בסוד.
אינני יודע מדוע היום חיי בהמולה, ורגש של עונג רוטט חולף בלבי. אני חש כאילו הזמן הגיע להרפות ממלאכותיי ואני חש באוויר ריח עדין של נוכחותך המתוקה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה