יום ראשון, 4 במרץ 2018

גיטנג'לי, מאת רבינדרנת טאגור, 42

עתה ספינתי צריכה לשוט
Related imageכבר מאוחר לחכות על החוף
אבוי
ספינתי צריכה לשוט

הפריחה חלפה
אביב הלך
אמור לי, מה אני עושה
עם סל זה של פרחים נבולים?
אבוי
ספינתי צריכה לשוט

המים גואים, גועשים,
גלים נישאים
עלים יבשים נושקים לקרקע
סביב עצים חרבים

לאן הו לאן להביט
עם ריקנות מחשבה?
כל האוויר, כל השמים נרעדים
עם נגינת החליל על פני המים
אבוי
עתה ספינתי צריכה לשוט
כבר מאוחר לחכות על על החוף
אבוי
ספינתי צריכה לשוט

(21)
עלי לשגר את ספינתי- אני חייב. השעות המשתיירות חולפות על החוף - אבוי לי!
האביב סיים את פריחותיו ועזב. ועתה עם עולם של פרחי שווא דהויים אני מחכה ומשתהה.
הגלים הפכו רועשים ועל הגדה על השביל המוצל העלים  הצהובים מרפרפים ונופלים.
איזו ריקנות היא מושא מבטך! האין אתה חש את הרחש החולף באוויר עם תוויו של שיר מרוחק הצף מהחוף האחר?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה