יום ראשון, 25 בפברואר 2018

גיטנג'לי, מאת רבינדרנת טאגור, 40

בעת עזיבתי,
אנא, כולכם, שמחו
Image result for tagore deadקראו 'ניצחון'
בעת עזיבתי,
אנא, כולכם, שמחו
גם נתיבי יהיה קריאת 
'ניצחון' נפלאה 
בעת עזיבתי,
אנא, כולכם, שמחו
קראו 'ניצחון'

אל תדאגו לגבי מה אקח עימי
אלך בידיים ריקות
אל תדאגו לגבי מה אקח עימי
אלך בידיים ריקות
נושא רק את 
נסיבות ליבי,
אך
קראו 'ניצחון'
בעת עזיבתי,
אנא, כולכם, שמחו
קראו 'ניצחון'

אלבש זר פרחים כמתלבש לחתונה 
לא בשביל הדרך
לא אפחד מהמכשולים והסכנות
שאולי אאלץ לפגוש בשביל
אלבש זר פרחים כמתלבש לחתונה 
לא בשביל הדרך
לא אפחד מהמכשולים והסכנות
שאולי אאלץ לפגוש בשביל
לא אתלבש בשביל המסע

כשהמסע שלי ייגמר
כוכב הערב יעלה
כשהמסע שלי ייגמר
כוכב הערב יעלה - 
החליל המתאונן ינגן
בפתח ביתי שברג פוראווי,
אך
קראו 'ניצחון'
בעת עזיבתי,
אנא, כולכם, שמחו
קראו 'ניצחון'
בעת עזיבתי,
אנא, כולכם, שמחו
קראו 'ניצחון'

(94)
בזמן זה של עזיבתי, שירו לי ברון, ידידי! השמיים שטופים בסומק השחר ונתיבי שרוע יפהפה.
אל נא תשאלו מה הבאתי עימי לקחת לשם. אני יוצא למסעי בידיים ריקות ולב מלא ציפייה.
אלבש את זר חתונתי. לי לא יהיו מלבושי נווד אפורים, וגם אם אמנם תהיינה סכנות בדרך אין בי חשש.
כוכב הערב יצא כשהמסע שלי יושלם ואת תווי התלונה של מנגינות הדמדומים ישמיעו משערי המלך.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה