יום חמישי, 11 בספטמבר 2014

גיטנג'לי, מאת רבינדרנת טאגור, 8

8.
ענן נערם על ענן
קדרות גוברת
למה להשאיר אותי מחכה
   לבד מול הדלת?
ענן נערם על ענן
קדרות גוברת

בימי עבודה יש לי מטלות שונות
            בין אנשים שונים
בימי עבודה יש לי מטלות שונות
            בין אנשים שונים
היום אני פשוט יושב,
            חסר נשימה לבואך
ענן ערם על ענן
קדרות גוברת

אם לא תופיעי
אם תבחרי להתל בי
איך אעבור את היום
            בגשם כזה?
אם לא תופיעי
אם תבחרי להתל בי
איך אעבור את היום
            בגשם כזה?

אני קובע עיני באי-שם --
            אני בוהה, רק בוהה
אני קובע עיני באי-שם --
            אני בוהה, רק בוהה
רגשותיי נודדים, מיללים
            עם הרוח הפרועה
ענן נערם על ענן
קדרות גוברת

(18)
עננים נערמים על גבי עננים והכל מקדיר. הו אהבה, מדוע את נותנת לי לחכות בחוץ ליד הדלת לבדי? ברגעים העסוקים של עמל הצהריים אני נמצא עם ההמון אבל ביום קודר ובודד זה רק לך אני מקווה.
            אם לא תראי לי את פנייך, אם תשאירי אותי כך בצדף אינני יודע איך אצליח לצלוח את השעות הארוכות והגשומות האלה.

            אני ממשיך להתבונן אל האופל הרחוק של השמיים וליבי נודד ביללות עם הרוח חסרת המנוחה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה